donderdag 22 augustus 2013

Wat een verwennerij van Mevrouw Pipowagen...

Vandaag kreeg ik mijn doosje goodies
binnen, die ik gewonnen had bij,
Mevrouw Pipowagen had een hele leuke vraag:
En dat ging over deze foto....
 
 
De vraag was waar is mevrouw pipowagen geweest
 en beschrijf het zo goed mogelijk
----------------
Mijn antwoord was in Madurodam,
en ze zit op het Rijksmuseum van Amsterdam
 
En laat ik het toch goed hebben,
ze verraste mij met een doosje goodies

 
en dit zat erin..
 
 
Hele mooie kaarten, labels, memory kaartjes, stickers,
sleutelhanger, leuke envelopjes yhee, notitieboekje met potlood,
heel mooi briefpapier met enveloppen, hartje, en een knijpertje
en dan mijn favoriet een mooie afbeelding op transferpapier
scrol maar naar beneden...  
 
 
En allemaal leuk verpakt


 
Echt een feestje om uit te pakken
 

Vinden jullie ook niet.
 
Nou Claudia heel hartelijk bedankt,
dit was geen doosje maar een doos vol leuke goodies...
Daar wordt je toch vrolijk van
 
 
Voor iedereen een hele fijne avond
 
 
 
 
Liefs Alexandra
 
 


1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...