maandag 9 september 2013

Gezellige post...

 Zaterdag viel er een heerlijke envelop op de mat,
via Tante Jannie's Postkamer.
Gemaakt door Janneke, ze heeft geen blog maar ze is wel
op pinterest te vinden Jans82 (een kijkje waard )
 
 
Ze maakte een hele mooie kaart gevuld met een
adresboekje heel leuk gemaakt, een lief leesboekje over Joep,
een stempel van een huisje en het lijkt ook nog wel op ons huis,
er zaten van allerlei kaartjes in zooo leuk,
knoopjes, speldjes, borduurgaren, een label dat komt altijd van pas
om ergens in te naaien, en een lieve brief en die maakte mij natuurlijk
heel erg blij, ik pakte het geheel ook uit met een 
BIG SMILE
Janneke heel erg bedankt voor deze leuke snailmail,
en leuke ideetjes ;)
 
 
Allemaal een hele fijne week
 
 
Liefs Alexandra

4 opmerkingen:

  1. Wat een super gezellige blog heb je. Ik ga gauw nogverder neuzen.
    Ik ben maar direct je volger geworden.

    Hoop dat je het misschien leuk vind om mijn blog ook terug te volgen. annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post heb je ontvangen!

    Lieve groet,
    Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens gezellig! Fijne dag.
    liefs,
    je zus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...