zaterdag 12 oktober 2013

Opruimen...Leuke Post...En een nieuwe blognaam ♥ ♥ ♥

Gisteren ben ik samen met ons meid even naar de kringloop geweest,
we vonden weer leuk spellen om mee te knutselen.
 

We hadden er 5 gevonden 3 kwartetspelletjes, 1 alphabet-
spel en een lotto...
De andere spellen vond ik andere keren!
 

Dit leuke koffertje nam ik ook mee, en heb daar alle
kaartjes in gedaan, scheelt in ruimte in de kast.
 
 
En toen alle letters uitgezocht...
 
 
Ik maakte envelopjes en deed ze daar toen in...
 

Deze gingen in een doos,
 dus van al die dozen nu nog maar 2 in de schap.
 
 
Kreeg ik ook nog een leuke snailmail binnen,
vorige week geheel onverwacht dus dat was echt
een verassing van Susanne, jammer genoeg weet ik
niet of ze een blog heeft, ik ben er super blij mee
mooie papieren waar ik leuke kaarten mee
ga maken, ben er gisteravond mee begonnen
maar dat wordt nog vervolgd.
 
Verder heb ik mijn naam van mijn blog veranderd in
 
Liefs    Alexandra
 
Tja, waarom omdat ik graag labels wil laten maken
maar vond Alexandra's Atelier een beetje lang
en als ik iets maak voor iemand dan komt er
meestal een kaartje bij met, ja je raad het al
 
Liefs   Alexandra
 
Dus vandaar dat ik dacht laat ik dat op mijn labels
zetten, dus zodoende dat ik mijn blognaam ook veranderd heb.
 
Ik ga dit weekend het jurkje voor ons meid afmaken,
en wat leuke kaartjes maken...
 
En wat gaan jullie doen?
 
Een heel fijn weekend allemaal
 
 
 
Liefs   Alexandra
 

 





3 opmerkingen:

  1. Hahaha... YES! het is eindelijk gelukt! Wat leuk... mijn post zomaar in eens op een blog!! Je bent de eerste waar ik post aan verstuurd heb op deze manier. Echt heeel erg leuk om te doen! Nog een beetje onwennig wat ik nou precies moet verzenden.. maar echt grappig! Leuk om jouw blog te lezen. Wat een leuke dingen maak en verzamel je!! Oke... dus.... vanaf nu heb ik ook een blog. Moet nog even uitvinden hoe de blog er zo leuk uit gaat zien als die van alle andere bloggers... maar komt vast goed ;-) Groetjesssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig wat ben jij georganiseerd!!!
    Mag je me een keer komen uitleggen... ;-)
    x
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...